Shop Mobile More Submit  Join Login

Mature Content

This content is intended for mature audiences.


or, enter your birth date.*


Month

Day

Year*
Please enter a valid date format (mm-dd-yyyy)
Please confirm you have reviewed DeviantArt's Terms of Service below.
* We do not retain your date-of-birth information.
:giggle: I dunno what possessed me to make this. But since the holidays for Santa hats and holly are over, I figured I needed a new avatar. And the old one wasn't cutting it for me anymore, as much as I (and Yeffsie) love it. He actually yelled at me the first time I changed it. :noes: Well, yelled in his own way. :flirty:

Anywho, so yeah, just kind of a goofy avatar. :giggle: Hope you enjoyed it.

Stats
Frames: 34
Layers: 20 :nirvana:



EDIT
Changed the bullet holes (yes the sign is getting shot down :iconheaddeskplz:), made them look less square. :XD:
Add a Comment:
 
:iconpranked1:
PRANKED1 Featured By Owner Sep 26, 2014
:against: 
Reply
:iconcorona13:
Corona13 Featured By Owner Mar 28, 2009
lol That's really funny.
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Mar 28, 2009
:giggle: Glad you think so! Thanks for the favourites, by the way! :lol:
Reply
:iconcorona13:
Corona13 Featured By Owner Mar 28, 2009
Your welcome. :D
Reply
:iconhiraikotsuslinger101:
Hiraikotsuslinger101 Featured By Owner Jan 4, 2009
Adorable hahaha
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Jan 4, 2009
:giggle: Thank ya, luff. ANDOMFGNEWMOONPISSESMEOFF! D:
Reply
:iconhiraikotsuslinger101:
Hiraikotsuslinger101 Featured By Owner Jan 7, 2009
I didn't read anything beyond Twilight. When I read it the sequel had a while before it was coming out and I kinda lost interest.
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Jan 9, 2009
Yeah, I understand that. :eager: I'd say read it, even though it pissed me off in the beginning... :noes:
Reply
:iconhiraikotsuslinger101:
Naw, I'm good. I'm not a big fan of that stuff anymore. It makes me have unrealistic standards for men, anyway. Heh heh.
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Jan 13, 2009
Yeeeeeeeeaaaaaaaaahhhh, about that....:shakefish: Damn fantasy men and their pretty skin and pretty hair and pretty prettiness....
Reply
:iconredmagemythril:
RedMageMythril Featured By Owner Dec 29, 2008  Hobbyist General Artist
:lmao:
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 29, 2008
:giggle:
Reply
:iconmoose23:
Moose23 Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist General Artist
I made that exact face at the end there. :rofl:

8D

=DeMaulwurfn 's signature stands correct. :lmao:
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 27, 2008
HOMG YOU :+fav:'ed it! :iconiloveyouplz:
Reply
:iconmoose23:
Moose23 Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist General Artist
Couldn't resist. :faint: It's faptastic! :lol:
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 27, 2008
Whoo! :strip:
Reply
:iconurthwise:
Urthwise Featured By Owner Dec 27, 2008
U perv lol...

;)
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 27, 2008
lol, You mean you don't remember how perverted I am? :giggle:
Reply
:iconurthwise:
Urthwise Featured By Owner Dec 27, 2008
I do actually ;)
Reply
:iconabfc:
Abfc Featured By Owner Dec 27, 2008  Hobbyist Photographer
Priceless.
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 28, 2008
N'aww.. :bucktooth: :giggle:
Reply
:iconsnowmask:
snowmask Featured By Owner Dec 27, 2008  Professional Traditional Artist
Nicely done ;)
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 27, 2008
^^; Thank ya, Katie. :cuddle:
Reply
:iconandygassner:
AndyGassner Featured By Owner Dec 27, 2008  Professional
...


LMFAO. That's absolutely incredible.
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 27, 2008
o.o You really think so? <.< I wasn't sure how it was going to be received, lol
Reply
:iconandygassner:
AndyGassner Featured By Owner Dec 27, 2008  Professional
I think it is quite amusing. :laughing:
Reply
:icontenshihikari:
TenshiHikari Featured By Owner Dec 27, 2008
:excited: Yay! :icondweebdanceplz:
Reply
:iconandygassner:
AndyGassner Featured By Owner Dec 27, 2008  Professional
:lmao:
Reply
Add a Comment:
 
×




Details

Submitted on
December 27, 2008
Image Size
3.2 KB
Resolution
50×50
Mature Content
Yes
Thumb

Stats

Views
820
Favourites
8 (who?)
Comments
28
Downloads
4
×